Курс антибіотиків в дитинстві може спровокувати розвиток алергії

Чимало випадків, коли антибіотики потрібні дітям в перші дні життя і обійтися без них не можна. Але призначати такі препарати маленьким дітям безконтрольно не слід – їх прийом в ранньому дитинстві може спровокувати розвиток алергії.

До таких висновків прийшли вчені з Нідерландів на чолі з Фаріба Ахмадіжар (FaribaAhmadizar), які вивчили результати 44 досліджень, в яких взяли участь понад 600 тисяч пацієнтів . Дослідження були проведені в період з січня 1966 року по листопад 2015 року У них вивчалася взаємозв’язок між прийомом антибіотиків в перші два роки життя і розвитком у дітей екземи або сінної лихоманки в подальшому.

Ризик розвитку екземи у тих, хто приймав антибіотики, збільшувався на 15 41%, а ймовірність виникнення сінної лихоманки підвищувався на 14-56%. У тому випадку, якщо малюкові довелося пройти два курси антибіотиків, ризик розвитку алергії був вище, ніж після одного курсу.

Вчені припускають, що виявлена залежність пов’язана відразу з декількома факторами. Так, антибіотики впливають на кишковий мікробіом, порушуючи його складу. Раніше було показано, що мікробіом грає набагато важливішу роль, ніж вважалося раніше, зокрема, він впливає на роботу імунної системи.

Раніше інша дослідницька група показала, що призначення антибіотиків дітям може спровокувати набір ваги. Автори спостерігали за дітьми у віці від 3 до 18 років і з’ясували, що ті, кому часто призначали антибіотики, набирали близько 1,5 кг на рік і з працею позбувалися від зайвої ваги. І ці зміни вони пов’язують з впливом призначених препаратів на мікрофлору кишечника.

Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Залишити коментар

css.php